درک آنچه مردم به دنبال آن هستند تنها بخشی از معادله سئو است. همه کلمات کلیدی، یکسان ایجاد نشده اند ، بنابراین تجزیه و تحلیل گزینه ها و استفاده از کلمات مناسب – به روش مناسب – حیاتی است.

اگر از قسمت 1 مجموعه کلمات کلیدی غواصی عمیق در سئو به ما ملحق می شوید، می دانید که من به طور مختصر به “سه گانه طلایی” کلمات کلیدی نگاه کردم. این 3 معیاری است که هر کلمه کلیدی خوب باید رعایت کند. برای تازه کردن حافظه …
کلمات کلیدی مرتبط با سازمان شما
کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند
کلمات کلیدی که رقابت پایینی دارند
بخش 1 نحوه تحقیق و یافتن کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار داد. اگر مراحل را دنبال کرده اید ، اکنون باید مجموعه ای از کلمات کلیدی و عبارات را داشته باشید. اینها مواردی است که یا مخاطبان شما به دنبال آن هستند یا برای رقبای شما خوب کار می کنند. اما ما نمی توانیم از همه آنها در استراتژی سئو خود استفاده کنیم – و ما واقعاً نمی خواهیم.
همه کلمات کلیدی برابر نیستند. برای اطمینان از اینکه ما حداکثر تلاش خود را برای به حداکثر رساندن دید و افزایش آگاهی می کنیم ، ما واقعاً باید این کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنیم تا مطمئن شویم که آنها سه کادر مهم ما را علامت زده اند.
نحوه تحلیل کلمات کلیدی
سازمانهای مختلف – و افراد مختلف – از روشهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود استفاده می کنند. در اینجا ، من قصد دارم برخی از روش هایی را که به ما کمک می کند معیارهای سه گانه طلایی را انتخاب کنیم ، به اشتراک بگذارم.
1. کلمات کلیدی مرتبط با سازمان شما
دو روش ساده برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی وجود دارد تا مطمئن شوید که آنها با سازمان شما مرتبط هستند. اولین مورد استفاده از Google Trends است. این ابزار تغییرات واژه های جستجو را در طول زمان نشان می دهد. این می تواند به شما کمک کند ارزش کلمات کلیدی خود را بر اساس زمان سال تعیین کنید. به عنوان مثال ، “هدایای قهوه” ممکن است قبل از کریسمس به اوج برسد.
روش دوم این است که هزینه های هر کلیک (CPC) را با استفاده از ابزاری مانند Semrush بررسی کنید. مبلغی که تبلیغ کنندگان حاضرند برای دریافت کلیک تبلیغاتی از یک کلمه کلیدی خاص هزینه کنند. به عنوان مثال ، اگر هزینه “سابقه قهوه” بالا باشد ، نشان می دهد که این کلمه کلیدی بسیار مناسبی برای صنعت شما است زیرا تبلیغ کنندگان مایل به پرداخت هزینه بیشتری برای تبلیغات خود هستند.
2. کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند
حجم جستجو به تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی خاص “گوگل” در ماه می شود. بدیهی است ، کلمات کلیدی که بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند ، واژه هایی هستند که ما می خواهیم ، زیرا همان چیزی است که مخاطبان به دنبال آن هستند. با این حال ، این امر به اندازه “حجم جستجوی زیاد = کلمه کلیدی ارزشمند” ساده نیست.
چیزهای بیشتری در آن وجود دارد ممکن است یک کلمه کلیدی با 100 هزار جستجوی ماهانه وجود داشته باشد – اما از کشوری با تولید ناخالص داخلی پایین ، بنابراین جستجوهای کمتر ممکن است به فروش تبدیل شود. آیا تجارت شما یک تجارت جدید است؟ شاید بهتر باشد با یک کلمه کلیدی با حجم جستجو کمتر ، به جای تلاش برای رقابت با سازمان های بزرگ در یک کلمه کلیدی+ 100k.
3. کلمات کلیدی که رقابت پایینی دارند
دشواری کلمات کلیدی (KD) به شما می گوید که رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص چقدر سخت است. به طور کلی ، رتبه بالای KD به این معنی است که مشاغل قبلاً برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند ، بر اساس تعداد و کیفیت بک لینک ها بسیار معتبر تلقی می شوند. این امر باعث می شود رتبه بندی برای یک عبارت جستجو شده برای شما سخت تر شود. اما نباید از کمی رقابت بترسید. شما همچنان می توانید با تبدیل شدن به یک مقام معتبر در کلمات کلیدی KD بالا رقابت کنید. بر جنبه های دیگر SEO ، مانند ایجاد محتوای برجسته و مرتبط موضوعی ، تمرکز کنید. از پیوندهای باکیفیت استفاده کنید تا خود را به عنوان مدعی برای رتبه بندی برتر SERPs قرار دهید.
کلمات کلیدی خود را آماده کنید
در حال حاضر ، شما باید لیستی از کلمات کلیدی بالقوه ایجاد شده از تحقیقات کلیدواژه اولیه خود را داشته باشید. همچنین انتخاب کوچکتری خواهید داشت که آنالیز کرده اید تا مطمئن شوید بیشترین ارزش را دارد.
گام بعدی؟ آماده سازی این کلمات کلیدی برای استفاده.
قبل از استفاده از کلمات کلیدی خود باید دو مرحله اساسی را انجام دهید. اول گروه بندی آنهاست ، و دوم اولویت بندی کلمات کلیدی شما بر اساس هدف جستجوی کاربر.
1. گروه بندی کلمات کلیدی
گروه بندی کلمات کلیدی به این معنی است که کلمات کلیدی خود را بر اساس انواع ملاحظات مختلف مانند موضوع ، موضوع ، هدف و غیره در دسته بندی قرار دهید. چرا این کار را می کنید؟ به نظر می رسد که به عنوان بخشی از تغییرات الگوریتم رتبه بندی گوگل ، کل مجموعه کلمات کلیدی در یک صفحه به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود. با هم ، آنها باید به طور جامع به یک سوال پاسخ دهند ، بنابراین استفاده از کلمات کلیدی مناسب در کنار هم کلیدی است.
2. اولویت بندی کلمات کلیدی
گروههای کلمات کلیدی شما باید بر اساس هدف جستجو اولویت بندی شوند: خواه جستجو ناوبری ، اطلاعاتی ، معاملاتی یا تجاری باشد. بهترین راه برای این کار این است که گروه های کلید واژه را در سه دسته قرار دهید. اینها بر اساس همخوانی آنها با علت انجام جستجو توسط کاربر است.
بالای قیف (TOFU)
کلمات کلیدی اطلاعاتی که آگاهی را افزایش می دهند به عنوان مثال “قهوه جوش قهوه ای نزدیک…”
وسط قیف (MOFU)
کلمات کلیدی تجاری و ناوبری که ملاحظات را پشتیبانی می کنند به عنوان مثال “چگونه بهترین قهوه را انتخاب کنیم”
پایین قیف (BOFU)
کلمات کلیدی معاملاتی که تبدیل را تشویق می کنند ، به عنوان مثال “قهوه بخر”
از کلمات کلیدی خود استفاده کنید
از کلمات کلیدی آماده شده می توانید بعنوان پایه برای ایجاد محتوای ستون و خوشه ای استفاده کنید که از سفر مشتری شما پشتیبانی می کند. گروه های کلیدی وسیع تری که با جستجوهای اطلاعاتی هماهنگ هستند ، می توانند برای ساختن ستون ها استفاده شوند – مرور اجمالی یک موضوع خاص. از گروههای کلیدی تعریف شده تر که بیشتر با مراحل MOFU و BOFU هماهنگ هستند می توان برای ایجاد خوشه ها-اکتشافات عمیق در زمینه موضوعات طاقچه) استفاده کرد. چه در حال ایجاد ستون ، خوشه یا هر نوع محتوای دیگری باشید ، افزودن کلمات کلیدی به طور طبیعی بسیار مهم است. اعتقاد بر این است که الگوریتم گوگل مبتنی بر نمایه سازی معنایی نهفته است – یک روش پردازش زبان طبیعی. این بدان معناست که صفحاتی را که کلمات کلیدی را به صورت طبیعی و قابل خواندن در خود جای داده اند ، در اولویت قرار می دهد. با این حال ، به یاد داشته باشید که فقط محتوای شما نیست که باید کلمات کلیدی خود را به آن اضافه کنید. به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع SEO ، باید از کلمات کلیدی خود
- تگ ها
- آدرس های اینترنتی
- عناوین H1 ، H2 و H3
- متن لنگر
- توضیحات متا
- نام فایل های تصویر
- متن متنی تصویر استفاده کنید.
همین جا متوقف نشوید!
همانطور که همیشه می گوییم ، سئو یک کار یکبار مصرف نیست. و این در مورد کلمات کلیدی نیز صدق می کند. حجم جستجو ، روند جستجو و دشواری کلمات کلیدی ثابت نیستند. آنها مدام در حال تغییر هستند این بدان معناست که برای بازاریابان مهم است که کلمات کلیدی خود و مقادیر کلمات کلیدی اختصاص داده شده خود را به طور منظم مرور کنند تا موقعیت برتر را حفظ کنند.
همین جا متوقف نشوید!
همانطور که همیشه می گوییم ، سئو یک کار یکبار مصرف نیست. و این در مورد کلمات کلیدی نیز صدق می کند. حجم جستجو ، روند جستجو و دشواری کلمات کلیدی ثابت نیستند. آنها مدام در حال تغییر هستند این بدان معناست که برای بازاریابان مهم است که کلمات کلیدی خود و مقادیر کلمات کلیدی اختصاص داده شده خود را به طور منظم مرور کنند تا موقعیت برتر را حفظ کنند.
بدون دیدگاه